Rekisteröityminen kannattajajäseneksi

Yhdistyksen kannattajajäsenmaksut

• yksityishenkilöt 40 euroa / vuosi
  • yritykset ja yhteisöt 200 euroa / vuosi

Voit liittyä kielikylpy-yhdistyksen kannattajajäseneksi ilmoittamalla tietosi meille.

Ilmoita nimesi tai yhteisösi nimen, osoitteen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron info@kirkkonummenkielikylpy.fi. Saat vuosittain kannattajajäsenmaksusta laskun sähköpostiin. Iso kiitos kun tuet lasten ja nuorten kielikylpypolkua ja sen kehitystä.

Miksi kannattaa liittyä kannattajajäseneksi?

Oletko itse, lapsesi tai tuttavasi ollut aikaisemmin kielikylpypolulla ja haluaisit pienellä avustuksella tukea lasten ja nuorten kielitaidon kehitystä? Tai haluatko muuten tukea ruotsinkielen aseman vahvistumista ja kielitaidon kehittämistä Kirkkonummella? Jos vastasit kyllä, olet erittäin tervetullut yhdistyksemme kannattajajäseneksi.

Yhdistyksen jäsenmaksulla tuemme mm. koulujen ruotsinkielisen käsikirjaston täydennyksiä, tarjoamme koululaisille ja päiväkotien kielikylpyryhmille ruotsinkielistä kulttuuria kuten esim. teatteria, konsertteja ja taidepajoja. Lisäksi luokkien vanhempaintoimikunnat voivat hakea tukea luokan omaan, yhdessä opettajan kanssa toteutettavaan ruotsinkieltä ja ruotsinkielistä kulttuuria tukevaan toimintaan. Maksamasi kannattajajäsenmaksu tukee kaikkea tätä toimintaa, kirkkonummelaisten lasten parhaaksi.