Tulevia tapahtumia

Kevätkokous

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään 16.5.2023. Kutsu jäsenille lähetetään sähköpostitse.

Yhdistyksen aiempia tapahtumia

Marraskuu 2019 - Kielikylpyilta

Järjestimme 21.11.2019 kielikylpyillan kielikylpyvanhemmille ja kielikylpypolkua harkitseville vanhemmille. Info pidettiin yhteistyössä Gesterbyn koulun kanssa ja paikalla oli yhdistyksen lisäksi, Gesterbyn koulun rehtori ja kielikylpyopettajat sekä kielikylvyn asiantuntijoita Porvoon kielikylpykoulusta. Tilaisuudessa perehdyttiin siihen mitä kielikylpy on, miten vanhempana voi tukea lasta kielikylpypolulla ja millaisia työkaluja lapsi itse käyttää. Paikalla oli runsaasti kiinnostuneita vanhempia kuulemassa kielikylpypolusta kunnassamme.

Helmikuu 2017 - kunnan Varhaiskasvatusinfo

Kirkkonummen kunnan varhaiskasvatus järjesti 13.2.17 Kirkkonummen kunnantalolla Varhaiskasvatusinfon, missä myös Kirkkonummen Kielikylpy ry oli mukana.

Tapahtumassa oli mahdollista tulla kyselemään kielikylvystä Neidonkallion päiväkodissa ja muusta kielikylpypolusta.

Tammikuu 2017 - Kielikylpyinfo

25.1. pidettiin kaikille kiinnostuneille avoin Kielikylpyinfo Kirkkonummen pääkirjaston Porkkala-salissa. Kielikylpyinfossa oli mm. mahdollisuus tutustua kielikylpyyn ja kuulla, miten ryhmiin haetaan. Infossa oli paikalla kielikylpyammattilaisia ja kielikylpypolun käyneitä nuoria kertomassa kokemuksistaan ja vastaamassa kysymyksiin. Paikalla olikin runsaasti kiinnostuneita vanhempia kuulemassa kielikylpypolusta kunnassamme.

Toukokuu 2016 - Juhlavuoden illallisgaala

25-vuotiasta Kirkkonummen Kielikylpy ry:tä juhlittiin illallisgaalan merkeissä upeassa Wohls Gårdissa 21.5.2016.

Juhlissa oli mukana runsas joukko kielikylpyvaikuttajia, -vanhempia sekä -henkilökuntaa. Anna-Kaarina Potila ja Kirsi Uusitalo Kirkkonummen Kielikylpy ry:n hallituksesta lausuivat tervetuliaissanat juhlavieraille. Illan juhlapuheen piti kirkkonummelainen kansanedustaja Anders Adlercreutz (rkp). Kolmen ruokalajin illallinen nautittiiin kartanoravintolan noutopöydästä.

Illan ohjelmassa oli myös opastettu tutustumiskierros kartanon puutarhaan sekä kirjailija, historian tuntija Ilkka Aaltosen esitys "Paikallishistoriaa hauskasti ja haastavasti". Illan musiikillisesta puolesta vastasi Hummeripojat.

Maaliskuu 2016 - Naistenilta

Kirkkonummen Kielikylpy ry:n perinteinen naisten ilta järjestettiin perjantaina 4.3. Gesterbyn koululla. Paikalla oli ennätysmäärä esittelijöitä sekä tapahtumasta kiinnostuneita naisia. Esillä oli muun muassa naisten ja lasten vaatteita, terveys ja kauneustuotteita ja -palveluja, erilaisia liikuntamahdollisuuksia, koruja, sisustustuotteita, käsitöitä ym. kiinnostavia tuotteita ja palveluita!

Yhdistyksen tapahtumassa myymät arvat myytiin jo heti ja tapahtuman alkuvaiheessa loppuun. Arpajaisten palkinnot olivat esittelijöiden lahjoittamia, upeita tuotteita ja palveluja. Mukana olivat mm. mm. Silverjungle, POMPdeLux, House of Lola, Minnattic, Lady Line, Personal Trainer Katja Raunio, Oriflame, Fitline/Beautyline/cellRESET, Amway, Bubonina lastenkirjat, Tupperware, Nosh, Me&I, RMV-korut, Avon Cosmetics, GMC Studio, Parturi-Kampaamo Sadine, Kahvila konditoria Rosta, Helena Königsbäck Art&Crafts, Forever/Aloevera, Magneettikorut, Emilia Lehtinen-käsityöt, Viveca Karlstedt-korut ja Satu Leinonen-korut.

Illan kohokohtia olivat upea muotinäytös sekä yllätysnumerona ollut tanssesitys!

Tapahtuman runsaasta ja herkullisesta buffettarjoiluista vastasivat kielikylpyluokat 3K ja 5K, jotka keräsivät myyntituoton leirikoulukassaan.

Hieno tapahtuma, upea tunnelma, kiitos kaikille mukana olleille tästä illasta!

Helmikuu 2016 - Peuramaan ulkoilupäivä

Kielikylpijöiden perinteistä Peuramaa-päivää vietettiin lauantaina 13.2. aurinkoisessa talvisäässä. Tapahtumaan osallistuneet Kirkkonummen Kielikylpy ry:n jäsenet nauttivat upeasta päivästä laskettelun merkeissä. Yhdistys järjesti halukkaille mahdollisuuden osallistua laskettelu- tai lautailukouluun. Sponsorimme (Prisma Kirkkonummi ja K-Citymarket Kirkkonummi) tarjosivat reippailijoille makkarat ja mehut.